Neem nu contact op
Contentsessie voor jouw organisatie
Een contentkalender helpt jouw organisatie met het creëren van overzicht in de contentplanning. Bij veel organisaties werken meerdere collega’s tegelijkertijd aan verschillende vormen van content en spelen er verschillende belangen mee. Denk maar aan marketing, sales, HR, recruitment, PR, enzovoorts.
In een sessie van een uur ga ik graag met jouw team aan het werk om structuur aan te brengen: Na een introductie met voorbeelden besteden we besteden we in de sessie in ieder geval aandacht aan deze hoofdvragen:
-
Voor wie: Welke doelgroepen gaan we content ontwikkelen: nieuwe klanten, alle bestaande klanten of een speciale branche of klantsegment?
-
Soort content: Wat heb je als organisatie in huis en welke behoefte hebben jouw doelgroepen qua vorm? Gaan we aandacht besteden aan short-form content, video, podcasts of long-reads?
-
Frequentie: Hoe vaak gaan we waar berichten neerzetten? Afhankelijk van het platform en de capaciteiten van jouw team kiezen we een optimale frequentie.
Afhankelijk van de respons kiezen we een tool, een werkbare vorm en gaan we eventueel samen aan de slag met een invulling.
Voor deze dienst maak ik graag een totaalprijs voor een intake, voorbereiding en de uiteindelijke sessie.